ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

  » 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
  » ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΜΜΟΧΩΡΙΟΥ
  » ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΕΧΟΒΟΥ
  » ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ
  » 1ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
  » 1ο ΤΕΕ ΦΛΩΡΙΝΑΣ

» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ


ΥΛΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 1997
ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ


 

 

 

 

 

 


© 2003, Αγωγή Υγείας, ΔΙ.ΔΕ. Φλώρινας
    κατασκευή δικτυακού τόπου
    Παπαχαρίσης Σπύρος
    Καθηγητής ΠΕ-18 Μηχαν. Ε.Ν.
    e-πικοινωνία

 

 



ΓΥΜΝΑΣΙΟ AMYNTAIOY
«Στηρίζομαι στα πόδια μου»

Παιδαγωγική ομάδα:
Γιορανίδης
Θεόδωρος


Στα πλαίσια του προγράμματος οι συγκεντρώσεις μας έλαβαν χώρα στο Γυμνάσιο Αμυνταίου. Κατά την διάρκειά τους οι δραστηριότητες πραγματοποιήθηκαν σε συνθήκες υγιούς επικοινωνίας, αλληλοεκτίμησης και εποικοδομητικής συνεργασίας.

Η συνεργασία μας με τα στελέχη του Κέντρου Πρόληψης κατά των Ναρκωτικών ήταν συνεχής.

Πρώτο μέλημά μας ήταν η ενημέρωση του συνόλου των μαθητών για τις επικείμενες δραστηριότητες μέσω ενημερωτικών εντύπων που αναρτήθηκαν στον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου.

Η άριστη συνεργασία με τη Διευθύντρια του σχολείου καθώς και με τον υπεύθυνο Αγωγής Υγείας συνετέλεσε σε καθοριστικό βαθμό στην ευόδωση του προγράμματος.

Πρέπει να τονίσουμε ότι αξιοσημείωτο ήταν το ενδιαφέρον που έδειξαν οι υπόλοιποι συνάδελφοι με την κάθε είδους ενεργό συμμετοχή τους καθ΄ όλη τη διάρκεια του προγράμματος.

Όσον αφορά την κατάθεση των εμπειριών μας, οφείλουμε να επισημάνουμε την άποψη πως το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι σκόπιμο να συνεχιστεί για τους εξής λόγους:

  • Βασίζεται στην πρωτογενή πρόληψη
  • Ευαισθητοποιεί τους μαθητές σε πολλά επίπεδα
  • Συμβάλει στην ολοκληρωμένη ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους
  • Τους παρέχει την ευχέρεια ανάληψης πρωτοβουλιών
  • Τους ωθεί να επωμισθούν ευθύνες γα την προσωπική τους υγεία
  • Προάγει την ευρύτερη δυνατότητα να αναλάβουν τα ηνία της ζωής τους και να την ορίσουν

Μετά τις θετικές αυτές διαπιστώσεις θεωρούμε το πρόγραμμα ιδιαίτερα προσοδοφόρο και εκφράζουμε τη βεβαιότητα ότι επιτεύχθηκαν στο σύνολο τους οι επιδιωκόμενοι στόχοι.

Βάσει του εκπαιδευτικού υλικού “Στηρίζομαι στα πόδια μου” οι ενότητες που έλαβαν χώρα κατά τις συναντήσεις μας ήταν οι εξής:

1. Γνωριμία
2. Έκφραση συναισθημάτων
3. Αντιμετώπιση θυμού
4. Παιδί κα αλκοόλ
5. Ηρεμιστικά
6. Τι πρέπει να κάνω
7. Οι αποφάσεις μου μέχρι σήμερα
8. Τρόποι λήψης των αποφάσεων
9. Τι πιστεύω
10. Τι με εμποδίζει

ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΣΧΑΝ ΣΤΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ

1. ΜΠΛΑΓΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
2. ΠΕΤΡΟΥΣΙΑΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
3. ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
4. ΜΗΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
5. ΤΣΕΝΚΟΣ ΜΗΝΑΣ
6. ΧΑΤΖΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
7. ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
8. ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
9. ΤΣΙΠΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
10. ΚΟΣΜΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
11. ΣΟΥΜΕΛΙΔΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
12. ΤΣΑΡΑΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
13. ΜΥΛΩΝΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
14. ΤΖΗΚΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
15. ΠΟΥΓΙΟΥΛΑΣ ΝΙΚΟΣ
16. ΣΙΑΝΤΣΗ ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ
17. ΠΙΑΓΚΑ ΦΑΝΗ
18. ΤΣΙΟΤΣΙΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ
19. ΧΑΤΖΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
 

 

 


« επιστροφή στην αρχική σελίδα

....