Ειδική πρόσκληση κάλυψης λειτουργικών κενών από αναπληρωτές σε σχολικές μονάδες για το 2020-2021 Από την Παρασκευή 30 Οκτωβρίου έως και την Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2020

Πρόσκληση 147611/Ε4/29-10-2020 (ΑΔΑ: 6ΚΞ046ΜΤΛΗ-Ζ2Σ) του Υπουργείου Παιδείας

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων καλεί τους εκπαιδευτικούς που έχουν ενταχθεί στους:

(α) τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Β΄ και τελικούς επικουρικούς αξιολογικούς πίνακες της παραγράφου 4 του άρθρου 58 του ν. 4589/2019 (Α΄ 13) υποψήφιων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας με εξειδίκευση στην ΕΑΕ της αριθμ. 3ΕΑ/2019 Προκήρυξης του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού, και

(β) προσωρινούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Α΄ υποψηφίων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης των αριθμ. 1ΓΕ/2019, 2ΓΕ/2019, 1ΓΤ/2020 και 2ΓΔ/2020 Προκηρύξεων του ΑΣΕΠ (οι οποίοι έχουν αναρτηθεί στον επίσημο διαδικτυακό τόπο του ΑΣΕΠ και κοινοποιήθηκαν αρμοδίως στο ΥΠΑΙΘ),

εφόσον το επιθυμούν, να υποβάλουν αίτηση, μέσω της διαδικτυακής πύλης του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης (ΟΠΣΥΔ) του ΥΠΑΙΘ (ιστοσελίδα: https://opsyd.sch.gr/), για πρόσληψή τους ως αναπληρωτών, πλήρους ή/και μειωμένου ωραρίου σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες ή/και ομάδες σχολικών μονάδων, για το σχολικό έτος 2020-2021, βάσει των διατάξεων του άρθρου 86 «Ειδική προκήρυξη κάλυψης κενών σε σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και της ειδικής αγωγής», του ν. 4547/2018 (Α’ 102),όπως ισχύουν, ανεξάρτητα αν έχουν υποβάλει αίτηση-δήλωση προτίμησης περιοχών στο πλαίσιο των 105324/Ε1/12-8-2020 (ΑΔΑ: ΩΜΑ046ΜΤΛΗ-Ι4Α) και 119101/Ε1/10-9-2020 (ΑΔΑ: 6Τ2Ξ46ΜΤΛΗ-ΦΞΒ) εγκυκλίων/προσκλήσεων.

Η προθεσμία για την υποβολή αίτησης – δήλωσης προτίμησης σχολικών μονάδων ορίζεται: από την Παρασκευή 30/10/2020 έως και τη Τρίτη 3/11/2020.

Για τη διευκόλυνση των υποψηφίων είναι αναρτημένο σχετικό εγχειρίδιο οδηγιών στην ως άνω ιστοσελίδα (https://opsyd.sch.gr/).

Διαβάστε την πρόσκληση

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[ + ]