Σχετικά με την έγκριση των Ωρολογίων Προγραμμάτων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Έγγραφο 207400/Δ2/30-11-2018 του Υπουργείου Παιδείας

Μετά από ερωτήματα που έχουν υποβληθεί στην υπηρεσία μας σχετικά με την έγκριση των Ωρολογίων Προγραμμάτων Γυμνασίων, Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων σας γνωρίζουμε ότι ισχύει το άρθρο 52 του ΠΔ 18/2018 (Α΄ 31).

{………}

Διαβάστε το έγγραφο

——————————————————————————————————————————————

Τι αναφέρει το άρθρο 52 του ΠΔ 18/2018 (ΦΕΚ 31/Α/23-2-2018) «Οργανισμός Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων»:

Άρθρο 52 – Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

  1. Επιχειρησιακός στόχος κάθε Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης είναι η εποπτεία και η εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων αρμοδιότητάς της και των υποστηρικτικών αποκεντρωμένων δομών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Υπουργείου.
  2. Οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης συγκροτούνται από τις ακόλουθες οργανικές μονάδες:
    α) Τμήμα Α΄ Διοικητικού.
    β) Τμήμα Β΄ Οικονομικού.
    γ) Τμήμα Γ΄ Προσωπικού.
    δ) Τμήμα Δ΄ Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών.
    ε) Τμήμα Ε΄ Εκπαιδευτικών Θεμάτων.
  1. Το Τμήμα Α΄ Διοικητικού είναι αρμόδιο για:

α) την τήρηση του πρωτοκόλλου και του αρχείου και τη διαχείριση και διεκπεραίωση της αλληλογραφίας της Διεύθυνσης,

β) την οργάνωση και διεξαγωγή κάθε είδους εξετάσεων και διαγωνισμών,

γ) τη διαχείριση όλων των θεμάτων αρμοδιότητας της Διεύθυνσης που σχετίζονται με υλοποίηση ευρωπαϊκών προγραμμάτων, εκπαιδευτικές επισκέψεις, ανταλλαγές και εκδρομές μαθητών,

δ) τον έλεγχο της ισοτιμίας τίτλων αλλοδαπής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,

ε) τη διεκπεραίωση κάθε είδους διοικητικών διαδικασιών,

στ) τη διαχείριση των ψηφιακών υπογραφών,

ζ) την παραλαβή και διανομή διδακτικών βιβλίων, εποπτικών και οπτικοακουστικών μέσων και βοηθημάτων,

η) την παρακολούθηση της προς δημοσίευση ύλης στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως,

θ) τον καθορισμό της περιφέρειας εγγραφής των μαθητών στις σχολικές μονάδες (χωροταξική κατανομή),

ι) την έγκριση των ωρολόγιων προγραμμάτων των σχολικών μονάδων αρμοδιότητας της Διεύθυνσης,

ια) τις σχολικές μεταβολές (ίδρυση, κατάργηση, συγχώνευση, προαγωγή, υποβιβασμός, μεταστέγαση, μετονομασία),

ιβ) την εποπτεία των ιδιωτικών σχολείων,

ιγ) την τήρηση των αρχείων σχολικών μονάδων που καταργήθηκαν,

ιδ) τον χειρισμό κάθε άλλου συναφούς θέματος.

{………}

κοινοποιήστε το άρθρο
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •