Με e-mail μέσα από το mySchool η ενημέρωση των γονέων/κηδεμόνων των μαθητών για τις απουσίες τους Η συγκεκριμένη λειτουργία είναι καθαρά προαιρετική

Ανακοίνωση (1-3-2018) του Υπουργείου Παιδείας

Το ΥΠΠΕΘ και το Πληροφορικό Σύστημα myschool, στο πλαίσιο της λειτουργικής αναβάθμισης των υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και της μείωσης του λειτουργικού κόστους των σχολικών μονάδων, προχωρά στην υλοποίηση της ηλεκτρονικής αποστολής των ειδοποιητηρίων απουσιών των μαθητών στους γονείς/κηδεμόνες αυτών. Η συγκεκριμένη λειτουργία είναι καθαρά προαιρετική, αξιοποιήσιμη από τους Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων της χώρας, οι οποίοι είναι οι αποκλειστικοί υπεύθυνοι για τη συλλογή των ηλεκτρονικών διευθύνσεων επικοινωνίας των γονέων/κηδεμόνων των μαθητών τους, κατόπιν συναίνεσης αυτών.

Από το Υπουργείο Παιδείας

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •