12ο Πανελλήνιο Συνέδριο Καθηγητών Πληροφορικής Από 4 έως 6 Μαΐου 2018 στη Αθήνα

Έγγραφο 207773/ΓΔ4/28-11-2017 του Υπουργείου Παιδείας

Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.) σε συνεργασία με το Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής του Τ.Ε.Ι. Αθήνας και τα Τμήματα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων και Μηχανικών Αυτοματισμού του Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. (Τ.Ε.Ι. Πειραιά) διοργανώνει το 12ο Πανελλήνιο Συνέδριο Καθηγητών Πληροφορικής με θέμα: «Η Πληροφορική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση – Διδακτικές Μεθοδολογίες και Τεχνικές».

Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί από 4 έως 6 Μαΐου 2018 στη Αθήνα και μπορούν να συμμετάσχουν, εφόσον το επιθυμούν:
1) Οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης, κλάδου ΠΕ19-20
2) Οι Διευθυντές των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, κλάδου ΠΕ 19-20
3) Οι Σχολικοί Σύμβουλοι Πληροφορικής
4) Οι Υπεύθυνοι των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ
5) Οι Τεχνικοί Υπεύθυνοι των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ
6) Τέσσερεις (04) εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ 19-20, ανά Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Οι εκπαιδευτικοί που θα παρακολουθήσουν το συνέδριο θα επιλεγούν, εφόσον οι ενδιαφερόμενοι είναι περισσότεροι, με κλήρωση, η οποία θα διενεργηθεί στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
7) Τέσσερεις (04) εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ 19-20, ανά Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Οι εκπαιδευτικοί που θα παρακολουθήσουν το συνέδριο θα επιλεγούν, εφόσον οι ενδιαφερόμενοι είναι περισσότεροι, με κλήρωση, η οποία θα διενεργηθεί στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
8) Εννέα (09) μέλη της Κεντρικής Οργανωτικής Επιτροπής

Η συμμετοχή και μετακίνηση των ανωτέρω θα γίνει χωρίς δαπάνη για το δημόσιο.

Για τη χορήγηση των αδειών για τη συμμετοχή στο Συνέδριο ισχύουν οι διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 59 του ν. 3528/2007 (Α΄ 26) σε συνδυασμό με τις με αρ πρωτ. Φ353.1/17/81587/Δ1/17-7-2012 (Β΄ 2214) και Φ353.1/10/58660/Δ1/26-04-2013 (Β΄ 1186) Υ.Α. συμπλήρωσης – τροποποίησης των αρμοδιοτήτων.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκέπτονται την ιστοσελίδα http://synedrio.pekap.gr.

Διαβάστε το έγγραφο

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •