Πρόσκληση σε σεμινάριο με θέμα: «Αναγνώριση και διαχείριση του συναισθήματος: Τεχνικές επεξεργασίας μέσα από τη δημιουργική γραφή» Δηλώσεις συμμετοχής έως την Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2017

Ο Συμβουλευτικός Σταθμός Νέων Φλώρινας, σε συνεργασία με το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημιουργικής Γραφής του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, τον Εκδοτικό Οίκο «LIBRON Εκδοτική» και το 2ο ΓΕΛ Φλώρινας, διοργανώνουν σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, με θέμα «Αναγνώριση και διαχείριση του συναισθήματος: Τεχνικές επεξεργασίας μέσα από τη δημιουργική γραφή».

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η αξιοποίηση της μελέτης και της παραγωγής δημιουργικού γραπτού λόγου για την καλλιέργεια δεξιοτήτων συναισθηματικής επίγνωσης και διαχείρισης  από την πλευρά των μαθητών και μαθητριών.

Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς που επιθυμούν να εντάξουν δραστηριότητες συναισθηματικής μάθησης στη διδασκαλία τους, ή που υλοποιούν πρόγραμμα Αγωγής Υγείας προσανατολισμένο στην υποστήριξη της ψυχοκοινωνικής ανάπτυξης των παιδιών. Ο προβλεπόμενος αριθμός επιμορφούμενων ανέρχεται στα 20 άτομα.

Το σεμινάριο θα έχει διάρκεια 15 συνολικά ωρών και περιλαμβάνει πέντε (5) τρίωρες συναντήσεις, που θα υλοποιούνται ανά δύο εβδομάδες, με έναρξη από την Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου, 5-8 μ.μ. Χώρος διεξαγωγής θα είναι το 2ο ΓΕΛ Φλώρινας.

Εκπαιδευτές/τριες θα είναι οι:

  1. Τριαντάφυλλος Η. Κωτόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής Ελληνικής Λογοτεχνίας και Δημιουργικής Γραφής, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
  2. Καλλιόπη Κ. Πασιά, Τελειόφοιτη Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Δημιουργική Γραφή, Δικηγόρος, Διαμεσολαβήτρια διαπιστευμένη στον Άρειο Πάγο, με εκπαίδευση στη Συμβουλευτική
  3. Άννα Π. Βακάλη, Φιλόλογος, διδάκτορας Γλώσσας και Δημιουργικής Γραφής
  4. Άννα Β. Μπαφίτη, Κοινωνιολόγος – Παιδαγωγός, M.Ed., Υπεύθυνη Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων Φλώρινας

Οι ενδιαφερόμενοι/ες εκπαιδευτικοί μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στην ψηφιακή φόρμα που βρίσκεται στη διεύθυνση https://goo.gl/kVHRjf, έως την Τετάρτη 25 Ιανουαρίου. Στη συνέχεια θα ειδοποιηθούν με ηλεκτρονικό μήνυμα σχετικά με την επιλογή τους. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

σχετικό έγγραφο

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Σχολιάστε