Πρόσκληση συμμετοχής μαθητών στον διαδικτυακό όμιλο προγραμματισμού «Μικροί Χάκερ» Από το Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Φλώρινας

Το Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Φλώρινας προσκαλεί μαθήτριες και μαθητές Δημοτικού και Γυμνασίου να συμμετέχουν μέσω διαδικτύου στον εκπαιδευτικό όμιλο προγραμματισμού «Μικροί Χάκερ» και να εξερευνήσουν τον τρόπο λειτουργίας των ψηφιακών συσκευών μέσα από δραστηριότητες που μπορούν να κάνουν μόνοι στο σπίτι τους. Η συμμετοχή των μαθητριών και μαθητών είναι δωρεάν και γίνεται αποκλειστικά διαδικτυακά μέσω ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης στο πλαίσιο λειτουργίας των εκπαιδευτικών ομίλων του σχολείου.

Ποιοι μπορούν να συμμετέχουν;

  • Μαθητές και μαθήτριες των τάξεων Ε, ΣΤ Δημοτικού και Α, Β, Γ Γυμνασίου από όλα τα σχολεία της Ελλάδας.
  • Σε περίπτωση αυξημένης συμμετοχής θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Τι εξοπλισμός χρειάζεται;

  • Πρέπει να υπάρχει ηλεκτρονικός υπολογιστής στο σπίτι με σύνδεση στο διαδίκτυο.
  • Προαιρετικά σε κάποιες δραστηριότητες χρησιμοποιούνται μικροελεγκτές arduino, διάφοροι αισθητήρες και καλώδια σύνδεσης. Οι δραστηριότητες αυτές δεν είναι απαραίτητο να υλοποιηθούν από τα παιδιά που δεν θέλουν να αποκτήσουν τον εξοπλισμό.

Ποια είναι τα βήματα που χρειάζεται να γίνουν για να εγγραφεί κάποιο παιδί στον όμιλο;

  1. Πρέπει αρχικά να αποκτήσει δωρεάν μαθητικό λογαριασμό στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο από το σχολείο του.
  2. Με τον λογαριασμό αυτό μπορεί να συνδεθεί στην πλατφόρμα «Ηλεκτρονική Τάξη» του ΠΣΔ (http://eclass.sch.gr) και να εγγραφεί στον όμιλο προγραμματισμού «Μικροί Χάκερ» του Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Φλώρινας.

Τι γνώσεις απαιτούνται;

  • Όχι πολλά. Αν ξέρεις να κάνεις πρόσθεση, αφαίρεση, πολλαπλασιασμό και γνωρίζεις και λίγα Αγγλικά αυτό φτάνει. Το βασικό που απαιτείται είναι να σου αρέσει να εξερευνάς και να μαθαίνεις!

Για περισσότερες πληροφορίες και βίντεο με οδηγίες για την εγγραφή στον όμιλο επισκεφτείτε την σελίδα: http://ppf.edu.gr/clubs/programming/web-invitation ή επικοινωνήστε μέσω email με τον υπεύθυνο του ομίλου κ. Γιάννη Αρβανιτάκη.

Περισσότερα

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Σχολιάστε