Εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Βουλή των Εφήβων» 2015-2016 Εγγραφές σχολείων από 11-01-2016 έως 22-01-2016

Έγγραφο Φ14.1/210944/Δ2/23-12-2015 του Υπουργείου Παιδείας

Το Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων για τον Κοινοβουλευτισμό και τη Δημοκρατία διοργανώνει σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού της Κύπρου το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Βουλή των Εφήβων».

Γενικός στόχος του προγράμματος είναι η εξοικείωση των μαθητών με τον ρόλο και τη λειτουργία του Κοινοβουλίου, η ανάδειξη της σημασίας των δημοκρατικών θεσμών στη σύγχρονη κοινωνία, αλλά και της αξίας της συμμετοχής του πολίτη στις διαδικασίες λήψης αποφάσεων. Υπενθυμίζεται ότι τα δύο τελευταία χρόνια εφαρμόστηκαν με επιτυχία σημαντικές καινοτομίες στη δομή του προγράμματος:

  • άλλαξε ο τρόπος συμμετοχής των μαθητών και ανάδειξης των «εφήβων βουλευτών», με αξιοποίηση των δυνατοτήτων των νέων τεχνολογιών,
  • άλλαξε ο τρόπος οργάνωσης των εργασιών της Συνόδου, επιτυγχάνοντας βαθύτερο προβληματισμό και ουσιαστικοποίηση του διαλόγου μεταξύ των μαθητών,
  • ξεκίνησαν συνεργασίες με φορείς που δραστηριοποιούνται σε θέματα που αφορούν στους νέους (όπως ο Συνήγορος του Παιδιού κ.λπ.),
  • οι «έφηβοι βουλευτές» μετέχουν σε προσομοίωση της διαδικασίας κοινοβουλευτικού ελέγχου, στην οποία μετέχει ο εκάστοτε Υπουργός Παιδείας,
  • ενθαρρύνεται και αναδεικνύεται με ποικίλους τρόπους η εφηβική δημιουργικότητα (πολιτιστικές εκδηλώσεις από εφήβους για εφήβους, καλλιτεχνικοί διαγωνισμοί κ.λπ.).

Αναλυτικές πληροφορίες για τον τρόπο διεξαγωγής του προγράμματος κατά τη νέα Σύνοδο, καθώς και για τον τρόπο εγγραφής των σχολείων στο πρόγραμμα θα είναι από τις 11-01-2016 διαθέσιμες στην ιστοσελίδα του προγράμματος στη διεύθυνση: www.efivoi.gr.

Το πρόγραμμα απευθύνεται στους μαθητές της Β΄ τάξης των Γενικών Λυκείων και ΕΠΑ.Λ. της χώρας, της Κύπρου και των Ελληνικών Λυκείων της αλλοδαπής.

Οι ηλεκτρονικές εγγραφές των σχολείων θα πραγματοποιηθούν κατά το διάστημα 11-01-2016 έως 22-01-2016, χωρίς να προβλέπεται παράταση

Διαβάστε το έγγραφο

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Σχολιάστε